Головна
  • Українська
  • English
Unknown-6

Новий український безпілотник здатний літати у надскладних метеоумовах

29.2.2016

Військові схвально оцінили український безпілотник UA-Бета класу міні.   Новий апарат розроблений компанією UA Technology спільно з Національним Авіаційним Університетом Україні.Unknown

Від інших вітчизняних аналогів цю модель,  в першу чергу, відрізняють  надмалі розміри та вага (дрон з повним комплектом корисного навантаження важить лише 4,5 кг), захищені цифрові канали зв’язку та передачі відео й можливість роботи при надскладних метеорологічних умовах (мороз, сніг, дощ, сильний вітер, тощо).

Unknown-2

На військовому полігоні у  Чернігівській області ці якості були перевірені спеціалістами Державного науково-випробувального центру Міноборони України. Випробування відбулося  при температурі повітря -17, снігу та поривах вітру до 12 м/с. За словами військових експертів, випробування безпілотників ще жодного разу не проводилися за таких погодних умов. Усі заявлені характеристики безпілотника UA-Бета було підтверджено.
Unknown-3

Літак успішно виконував автоматичний старт з пускового пристрою і виходив на потрібний маршрут. Висота польоту становила 1500 м, а максимальне віддалення – 20 000 м. Характеристики літака дозволяють підняти стелю до 2500 м.
Unknown-5

Камера безпілотника фіксувала макети бронетехніки та позиції стрілецького підрозділу. Під час польотів камера керується дистанційно і дозволяє проводити огляд території за бажанням оператора.

Unknown-4

Також літак за вказівкою з землі відхиляли від  заданого маршруту для огляду “підозрілих” ділянок. Слід зауважити, що на відміну від інших БпЛА UA-Бета чітко витримує задану траєкторію польоту під любим ракурсом до напрямку вітру, що зумовлено унікальною конструкцією самого дрона.

Unknown-6

У процесі випробувань літак виконав тестові польоти у режимі радіомовчання, тобто без зв´язку зі станцією керування, провів запис відеозображення на бортовий накопичувач  а також передав його в режимі он-лайн. У процесі випробувань імітувались відмови бортових систем і пристроїв, перевірялись надійність запатентованих систем парашутної та підподушкової амортизації власної розробки, які нівелюють можливість пошкоджень літальних апаратів при посадці. Оснащення БпЛА такими системами дозволяє зменшити витрати  на їх поточне обслуговування й ремонт та в декілька разів подовшити життєвий цикл їх експлуатації.

Останні записи

1.5.2017

17.9.2016